Skuteczne narzędzia pozyskiwania klienta – strona internetowa vs kampania Google AdWords

Dobra strona internetowa to świetne narzędzie pozyskiwania klientów. Wyróżniająca nazwa domeny internetowej podnosi atrakcyjność firmy, jest jej znakomitą wizytówką. Przedsiębiorstwo czy firma z właściwie prowadzoną stroną internetową są konkurencyjne w stosunku do wielości podmiotów obecnych w Internecie. Wielkim wsparciem są tu reklamy Google. Dobrze prosperująca strona powinna cechować się dużą liczbą wyświetlanych reklam. To zapewnia jej widoczność, przyciąga uwagę. Firma mająca ciekawy adres i dobrze prowadzoną stronę jest postrzegana jako nowoczesna, kreuje pozytywny wizerunek. Reklama jest wyświetlana po wpisaniu przez internautę w wyszukiwarkę Google poszukiwanego słowa kluczowego. Jeśli jest ono zbieżne z reklamowym hasłem następuje przekierowanie internauty na odpowiednią stronę. Reklama AdWords pojawia się w bezpośredniej reakcji na wpisanie słowa kluczowego. Warto tutaj zanaczyć, ze jedynym kosztem funkcjonowania reklamy jest opłata za kliknięcie przez użytkownika w reklamę. Samo wyświetlenie nic nie kosztuje. Jest to ważna cecha, gdyż pomimo braku kliknięcia, informacja trafia na świadomości internauty, co może być zapamiętane i wykorzystane w innym momencie. W tej sytuacji można mówić o kształtowaniu przyszłego potencjalnego konsumenta.

Reklama w Google  jest idealnym uzupełnieniem pozycjonowania. Umieszczenie  w topowej części listy reklamowanych przedsiębiorstw jest wynikiem dobrze prowadzonej kampanii. Współpracujemy z naszymi klientami na zasadach partnerskich. Reguły są przejrzyste i znane, zanim przystąpimy do realizacji zamówienia. Firma samodzielnie określa potrzebne słowa i rozwiązania graficzne. Sugerujemy, jeśli wymaga tego produkt, ewentualne efekty dźwiękowe lub ruchowe. Staramy się na bieżąco uzupełniać naszą ofertę o najnowsze rozwiązania informatyczne i technologiczne, by prezentować klientom  atrakcyjną i konkurencyjną ofertę. Wyniki prowadzonych kampanii są znane, na życzenie klienta opracowujemy raporty, by zawsze był świadomy rezultatów prowadzonych działań.

Najnowsze komentarze